فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات

مطالب به روز فناوری اطلاعات
فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات

مطالب به روز فناوری اطلاعات

ثبت نام نیمسال اول 94-1393

لطفا مراحل ثبت نام را به دقت مطالعه نمائید

از روز چهارشنبه 5 شهریور 93 لغایت جمعه 14 شهریور 93 وارد سایت موسسه iii.ac.ir شده و با توجه به جدول شهریه علی الحساب که در قسمت الصاق iii.ac.ir موجود میباشد اقدام به تسویه بدهی قبلی و پرداخت شهریه در همین سایت نمائید. ادامه مطلب خوانده شود .

                                  


دانشجویان گرامی

احتراماً به استحضار میرساند بدلیل محدودیت فضای آموزشی مرکز و تراکم بیشتر کلاس های درسی بنا به درخواست شما عزیزان در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل به منظور برنامه ریزی هرچه بهتر و کسب رضایت دانشجویان پیش ثبت نام صورت می پذیرد.

لازم به توضیح است دانشجویان محترم طبق تقویم آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی و برنامه ریزی ثبت شده در سامانه سجاد می بایست در زمان مقرر در این سامانه ثبت نام نمایند بدیهی است ثبت انتخاب واحد در سامانه سجاد در زمان مقرر اجباری بوده و دانشجویان می بایست طبق دروسی که در پیش ثبت نام اعلام نموده اند در این سامانه ثبت نام نمایند و از آنجائیکه نرم افزار مالی مرکز نیز غیر فعال خواهد شد تسویه حساب را در سامانه داخلی مرکز انجام دهند.



*حذف دروس خارج از لیست ارائه شده*
قابل توجه کلیه دانشجویان توجه داشته باشید فقط دروسی را میبایست اخذ نمائید که در لیست دروس اعلام شده (صفحه اصلی سایت موسسه = اطلاعیه ثبت نام نیمسال اول 94-1393 = الصاقی = دروس ارائه شده نمیسال اول) میباشد. با توجه به رشته و سال و ترم ورود درصورتیکه خارج از لیست اعلامی انتخاب واحد صورت پذیرد دروس انتخابی توسط آموزش حذف می گردد. *درس دانش و جمعیت خانواده مختص دانشجویانی میباشد که درس جمعیت و تنظیم را در مقطع کاردانی نگذرانده اند.



*شهریه علی الحساب بابت 85% شهریه دروسی است که در این ترم برای شما پیش بینی شده است.

*مبلغی که در ابتدای ورود به سامانه موسسه نمایش داده میشود جمع بدهی یا بستانکاری و مبلغ علی الحساب می باشد

*درصورت عدم پرداخت شهریه در بازه زمانی مورد نظر امکان انتخاب واحد وجود نخواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.